معرفی نمایشگاه

در بخش نمایشگاهی علاقمندان صنعت چاپ افزایشی، فعالان اقتصادی و علمی، سرمایه ­گذاران، شرکت­ های تولید کننده چاپگر سه بعدی و همچنین شرکت­ های خدماتی) خدمات چاپ سه بعدی، خدمات اسکن سه بعدی و خدمات بازرگانی و فروش چاپ­گر و مواد اولیه) در طول 3 روز برگزاری رویداد دستاوردهای خود را در معرض عموم قرار خواهند داد. این نمایشگاه در واقع دستاوردهای چاپ سه بعدی ایران است. تجربه موفقیت آمیز سال گذشته نشان داد که چنین نمایشگاهی می­ تواند مکان مناسبی برای معرفی و فروش محصولات، تسهیل رابطه مشتریان و تولیدکنندگان داخلی، شبکه­ سازی مجموعه ­ها و ب­دست آوردن تصویری دقیق از بازار ساخت افزایشی در ایران باشد.

بخش نمایشگاه رویداد فضای مناسبی است تا استارت آپ­ های فعال در این زمینه خود را به مشتریان و بخش­ های مختلف این صنعت معرفی کنند. همچنین افرادی که قصد ورود به این حوزه را دارند می­ توانند با فعالان این صنعت ارتباط برقرار کرده و به کسب اطلاعات مورد نظر و استفاده از تجربیات آنها بپردازند.

با توجه به روند رو به رشد این فناوری در کشور و توجه بخش­های دانشگاهی و تحقیقاتی به این موضوع، در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت ­های کوچک و بزرگ صنعتی، دانشگاه­ ها و مراکز تحقیقاتی نیز می­ توانند به عرضه فعالیت­ ها و دستاوردهای خود و ارتباط­ گیری موثر با سایر مجموعه ­ها بپردازند.  

 

 

مشاهده برنامه های دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران در کتابچه راهنما این رویداد 

 

 

 

نقشه جانمایی غرفه های دومین نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی 

 

 

موقعیت مرکز رویداد (محل نمایشگاه چاپ سه بعدی) در باغ کتاب (طبقه اول A2)

Related image

 

 

آدرس باغ کتاب (محل برگزاری دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران)

مسیر ماشین رو باغ کتاب تهران

آدرس۱ : میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران .

آدرس ۲ : برگزار شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب تهران .

مسیر متروی باغ کتاب تهران

آدرس ۳: مترو حقانی، ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از میان باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران (مسیر مستقیم)

 

 

 

 

نقشه غرفه بندی دومین نمایشگاه چاپ سه بعدی (با شماره‌گذاری جدید) دانلود فایل 

  • وسایل هر غرفه: یک میز و دو صندلی است. تجهیزات بیشتر توسط پیمانکار غرفه بندی (آقای عبداله پور​ 09121304838) با پرداخت هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  • لیست تجهیزات اضافی مورد نیاز غرفه داران​ (دانلود فایل)

 

جهت رزرو غرفه در نمایشگاه، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس در قسمت ورود کاربر وارد پنل مدیریت خود شوید.

 

مدارک مورد نیاز جهت رزرو غرفه برای افراد حاضر در غرفه:

۱- تصویر عکس

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر فرم تعهد امضا شده غرفه داران (دانلود فایل فرم تعهد غرفه داران )

حداکثر تعداد نماینده ها برای حضور در غرفه دو نفر می باشد.

 

راهنمای رزرو غرفه در نمایشگاه 

 

 

قوانین و مقررات عمومی واگذاری غرفه در نمایشگاه

۱- دریافت غرفه برای کلیه شرکت‌ها، مراکز دانشگاهی، مراکز رشد و پارک‌ های علم و فناوری و اشخاص فعال و مرتبط در زمینه‌ی چاپ سه بعدی (ساخت افزایشی) آزاد است.

۲- شرکت‌کنندگان مجاز به واگذاری غرفه خود به دیگران و یا شراکت با دیگر غرفه‌ها نیستند.

۳- غرفه ها و کارت‌های غرفه داران یک روز پیش از افتتاح نمایشگاه تحویل داده می‌شود. لازم است شرکت‌کنندگان در این روز نسبت به دریافت غرفه و چیدمان تجهیزات و نصب تبلیغات اقدام نمایند.  کلیه عملیات غرفه چینی باید تا ساعت ۱۷ روز قبل از افتتاح نمایشگاه به اتمام برسد به صورتی که نیاز به هیچگونه اقدامی تا زمان افتتاح نداشته باشد.

۴- اولویت اختصاص غرفه با اشخاصی است که زودتر نسبت به پرداخت و ثبت نهایی غرفه اقدامی کنند.

۵- شرکت‌کنندگان تنها مجاز به عرضه آن دسته از کالا، تجهیزات و یا دستاوردهایی هستند که صرفاً در چارچوب موضوع نمایشگاه باشد. بدیهی است ارائه دیگر اقلام و خدمات خارج از زمینه‌ی چاپ سه بعدی (ساخت افزایشی) ممنوع است.

۶- تجهیزات متعارف غرفه های نمایشگاهی شامل دیوارهای پارتیشن غرفه، سردرب غرفه (معرفی غرفه)، پریز برق، روشنایی، یک میز و دو صندلی می‌باشد. در صورت نیاز به تجهیزات اضافی دیگر، با درخواست قبلی غرفه دار، از شرکت تامین کننده و پس از پرداخت هزینه اضافی موارد مورد نیاز تامین خواهد شد.

۷- برای ورود مشارکت‌کنندگان و کارکنان غرفه‌ها به محوطه نمایشگاه جهت برپایی یا اداره غرفه در طول نمایشگاه کارت‌های مخصوصی صادر و بطور رایگان به آنان واگذار می‌شود. تعداد کارت ها بر اساس سطح زیر پوشش هر غرفه صادر خواهد شد.

۸- فروش مستقیم کالا در غرفه و در دوران نمایشگاه مجاز نمی‌باشد. انعقاد قرارداد فروش و مذاکرات تجاری در نمایشگاه انجام و تحویل کالا به خریداران می‌بایستی بعد از پایان نمایشگاه صورت گیرد.

۹- کلیه وسایل اضافی، کارتن‌ها و صندوق‌های خالی می‌بایست توسط شرکت‌کنندگان از محوطه غرفه‌ها و نمایشگاه خارج گردند. در این خصوص ستاد برگزاری نمایشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۱۰- شرکت‌کنندگان بایستی در زمان تعیین شده از سوی مدیریت نمایشگاه نسبت به تخلیه غرفه‌های واگذاری اقدام و کالاهای نمایشی را به خارج از سالن منتقل نمایند و مکان غرفه را همانند زمان تحویل در اختیار برگزارکننده قرار دهند در غیر این صورت برگزارکننده نسبت به تخلیه غرفه اقدام و هزینه‌های آن از شرکت‌کننده دریافت می‌شود.

۱۱- مسئولیت مراقبت و محافظت از غرفه و وسایل آن در ساعت برپایی نمایشگاه بر عهده شرکت‌کننده است. پس از خاتمه کار نمایشگاه، نسبت به تخلیه سالن‌ها و پلمپ درب‌های ورودی اقدام شده و مسئولیت حراست از غرفه‌ها بر عهده انتظامات سالن می‌باشد. ضمناً از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌گردد از ورود هرگونه کالای با ارزش از قبیل تلویزیون، ویدئو، دوربین فیلمبرداری و عکاسی، کامپیوتر، لپ‌تاپ و… به غرفه جداً خودداری نمایند در غیر اینصورت مسئولیت حفظ و نگهداری این گونه کالاها به عهده شرکت‌کنندگان می‌باشد.

۱۲- خروج کالا در دوران برگزاری نمایشگاه ممنوع خواهد بود. لذا از آوردن اقلام غیرضروری جداً اجتناب فرمایید.

۱۳- خروج کالاهای نمایشی از غرفه‌ها بایستی در مهلت تعیین شده (نیمه دوم روز پایانی نمایشگاه) صورت گیرد. پس از انقضای مهلت تعیین شده، برگزارکننده در مورد خسارت و یا فقدان کالا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

۱۴- مجوز خروج کالا فقط با ارائه فرم تکمیل شده ورود کالا (که در روز تحویل غرفه در اختیار غرفه داران قرار می گیرد) و تأیید آن از سوی برگزارکننده امکان‌پذیر می‌باشد. لذا لازم است شرکت‌کنندگان ترتیبی اتخاذ فرمایند که تا قبل از پایان نمایشگاه نسبت به تکمیل نهایی فرم اقدام نماید

۱۵- از قرار دادن کالا در خارج از حریم غرفه، به ویژه در راهروها خودداری فرمایید.

۱۶- شرکت‌کنندگان ملزم به حضور دائمی و فعال در محل غرفه در ساعات برپایی نمایشگاه و پاسخ‌گویی به مراجعان هستند.

۱۷- طبق مقررات جاری، نظافت داخل غرفه‌ها بر عهده شرکت‌کنندگان است و فقط نظافت داخل سالن، تنها در محدوده راهروها، بر عهده مدیریت نمایشگاه خواهد بود.

۱۸- مدیریت نمایشگاه هیچ‌گونه دخالتی در تأسیسات و امکانات فیزیکی محل برگزاری نمایشگاه مانند سیستم گرمایش و سرمایش سالن، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، رستوران، آب آشامیدنی، کیفیت ساختمان و بنای سالن‌های تحت پوشش و امثال آن ندارد و صرفاً نسبت به اعلام نواقص موجود به مدیریت سالن اقدام می‌کند.

۱۹- رعایت ضوابط و شئون اسلامی برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی‌است.

نحوه انجام تبلیغات

۱- به‌منظور حفظ محیط و زیبایی نمایشگاه و یکپارچگی امور تبلیغاتی، شرکت‌کنندگان محترم در روزهای برگزاری نمایشگاه در چارچوب شرایط و ضوابط خاص مجاز به فعالیت تبلیغاتی هستند. فضای تبلیغاتی شرکت‌کنندگان صرفاً محدود به داخل غرفه خود است و غرفه داران مجازند تا با روش مناسبی نسبت به طراحی و تزئین غرفه خود اقدام‌نمایند.

۲- مدیریت نمایشگاه به‌منظور یکسان‌سازی نما و سردر غرفه‌ها، طرح‌های واحدی را پیش‌بینی نموده و اجرا می‌کند؛ بنابراین شرکت‌کنندگان محترم باید از نصب هرگونه نوشته و یا طرح جداگانه‌ خودداری‌نمایند.

۳- مشارکت کنندگان مجاز به تبلیغ برای کالاهای خود به روش تبلیغات سوء علیه کالاهای مشابه سایر مشارکت کنندگان نیستند.

۴- پرچم‌ها و علامات مربوط به مشارکت کنندگان باید در محدوده محل غرفه آنها نصب شود نصب این علائم یا پرچم‌ها در مسیر های اصلی و فرعی مجاز نیست.

۶- نصب و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات تبلیغاتی و سمعی و بصری که برای سایر مشارکت کنندگان ایجاد مزاحمت نماید ممنوع است.

 

 

عضویت در خبرنامه

دومین رویداد چاپ سه بعدی ایران IRAN 3D SHOW 2018 در تاریخ 14 تا 16 آذر ماه سال  1397در سطح ملی و با هدف ارزیابی و تجمیع ظرفیت­های فعلی داخلی و ایجاد ارتباط بین فعالان این حوزه، با مدیریت ستاد توسعه فناوری­های مواد و ساخت پیشرفته در سه محور در تهران برگزار خواهد شد. با توجه به روند رو به رشد این فناوری در کشور و همچنین توجه بخش­های دانشگاهی و تحقیقاتی به این موضوع، در رویداد امسال علاوه بر بخش نمایشگاه که به حضور فعالان صنعتی، تحقیقاتی و حتی دانشگاهی تخصیص داده می­شود، بخش کنفرانس تخصصی علمی در حوزه ساخت افزایشی نیز به رویداد اضافه شده است. در این بخش دانشجویان، اساتید، محققان و صنعت­گران به ارائه مقالات علمی- پژوهشی و آخرین دستاوردها و تحقیقات خود می­پردازند.

© تمامی حقوق برای شرکت 3dshow محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک